30 juli 2012

Grådassig måndag

Idag har det mestadels varit riktigt grått. Vi har därför varit på Djurmagazinet och shoppat mat, sand och diverse grejor till katten och sen även en sväng på Barnens Hus och Svenska Hem. Fyndade en pool, där även boll och ring medföljde för 50kr samt en baddräkt för samma peng. Annars har det varit rätt lugnt. Jag har klickat hem lite diverse grejor på nätet, bland annat ett par Nike Lunarglide 3 för halva priset typ. Sen har jag och Mika upptäckt Photo Booth idag och här är resultatet :D






♥♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Åh, du kommer att älska dina Lunarglide! :) Härliga bilder på er, hihi!

    SvaraRadera
  2. Roliga bilder, sååå brun du är!! fusk :P

    SvaraRadera
  3. Jaaa, inte är det lätt alla gånger att hålla nåt sånt hemligt :). Känns helt galet att man redan är typ halvvägs! Jag behöver tiden för att förbereda mig känner jag :P.

    SvaraRadera