18 juli 2012

Liten update

Här uppdateras det inte flitigt jag vet men det är semester och jag hinner/orkar inte riktigt med bloggandet. Däremot har jag skaffat Instagram där jag uppdaterar dagligen (cyberkaka). Jag är i alla fall inne på semestervecka två av fem och än så länge har vi hunnit vara i Jukkasjärvi några dagar och sedan i Örviken. Just nu är jag och Jocke "själva" hemma i Umeå. Mika lämnade vi hos mina föräldrar i går och i morgon torsdag får vi äntligen träffa vår lilla tjej igen. Det har verkligen känts konstigt att vara hemma här utan henne. Vi har ju aldrig lämnat bort henne så det var väl på tiden antar jag. Trots saknad så har vi verkligen haft det toppen! Ikväll har vi varit på stan och käkat middag, suttit på uteserveringar och sett lite av Lisa Miskovsky. Imorgon blir det lite ärenden innan vi rör oss norrut igen! KRAM

3 kommentarer:

  1. Oj vad skönt det måste vara ändå med lite egentid! Säkert jättekonstigt också! Holger ska ju vara i Luleå hela nästa vecka, och vi ska jobba! Kommer nog sakna ihjäl mig!!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med lite barnfri tid tillsammans! Vi var också på stan i torsdags och kollade på Lisa M. August var hemma med mormor. :)

    SvaraRadera
  3. Du, en snabb fråga: Pratar Jocke finska? :-)

    Härligt med egentid, det var ni väl värda :-)

    SvaraRadera