26 juli 2012

Stug och tjejhäng

Ja nu var det en vecka sedan jag skrev igen, jisses vad tiden går.. Efter att jag och Jocke var i Umeå själv förra veckan så åkte vi upp till Öris förra torsdagen och sedan vidare till stugan i Luleå på fredagen. Vi har därmed åkt en hel del upp och ner denna sommar :) I stugan var även Jockes föräldrar och Mikas kusin Holger. Jag och Doris har väl mest skött barn medan karlarna jobbat. Jocke har bland annat bytt fönster till storlek större i bastun. Blev kanon! 


På tisdag morgon skjutsade Jocke mig till busstation där jag tog bussen till Skellefteå. Där hämtade Mia upp mig och efter att ha hämtat Sue åkte vi vidare till Umeå. Brudarna stannade en natt och vi har haft så himla trevligt. Två dagar på stan med shopping, god mat, party med utgång och en massa praaat och mys! Längtar redan till nästa gång mina fina vänner! ♥



LOL :)


Idag har min vän Anna varit här och vi har suttit på balkongen och pratat samt ätit lunch och ikväll kom min bror Micke och hans Camilla hit. Vi käkade pizza till middag och har mest hängt i soffan ikväll. Nu ska vi gå isäng och imorgon blir det nog en dag på stan igen :) Imorgon kommer även Jocke och Mika hem! ♥

4 kommentarer:

  1. Kul med lite update! Vad brun du är!! Hur har du lyckats med denna kassa sommar ;) Nu har jag beställt två lampor från Ellos, tror det blir bra! :) Längtar som tusan nu tills vi flyttar. Hoppas ni vill komma och hälsa på då! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra att du har det bra! Och gud så kul att träffa tjejkompisar och få lyxig kvalitetstid tillsammans! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Härligt med tjejkväll! Ska bli kul att ses imorgon på bröllopet. Kram!

    SvaraRadera
  4. Helvette så snygg du är hela tiden Anna ;D.

    SvaraRadera