9 augusti 2012

Sista semesterveckan

Det här är min sista semestervecka och denna har vi hittills spenderat hemma i Umeå. Jocke började jobba i måndags så jag och Mika har underhållit oss själva. Bortsett från att jag har städat, tvättat och fixat här hemma så har vi även hunnit med lite roligare aktiviteter. Varje dag sen i måndags har vi hängt med Mikas förskolekompis Alva och hennes mamma Elin som också bor här på gården. Mycket trevligt! I måndags var vi på stranden, i tisdags när det spöregnade var vi hemma hos Elin och Alva och igår hängde vi hemma på gården. Innergården där vi bor blev så himla fin nu när gräs och buskar blivit gröna och bänkar och bord är uppsatta. Idag har vi, bortsett från lite bakande i morse, varit på 4H-gården på Nydala. Imorgon har vi inga speciella planer men jag har ett paket att hämta ut på Lindex på Strömpilen så vi cyklar nog en sväng dit!

Några bilder från idag:









1 kommentar:

  1. Åh den tredje bilden är så fin! Den med Mika, fåret och huset i bakgruden. Den får mig att längta ut på landet :)

    Hoppas att ni haft en finfin semester!!

    SvaraRadera