13 augusti 2012

Vardag igen!

Nu är fem veckors semester slut och vardagen med dess rutiner tar vid. Jag har nästan längtat. Ja inte så mycket efter att börja jobba kanske men just att få bukt på vardagsrutinerna igen. Idag fick Mika följa mig på jobbet eftersom förskolan hade planeringsdag men imorgon är hon tillbaka på förskolan. Mika har längtat jättemycket och har den senaste veckan frågat varje morgon om vi inte ska åka till "dagis". Hon blir förhoppningsvis jätteglad och peppad imorgon när hon vaknar :)



Mika hade superskoj på mitt jobb med hjälp av diverse leksaker som vi har liggades där plus Ipaden :) Men det var såklart ännu roligare att komma hem och vara ute på gården och leka! Annars så har vi inte gjort många knop ikväll. Jag har gjort i ordning lite grejor inför förskolestarten imorgon och tvättat upp filtar mm och packat vagnen i bilen. Så nu är vi redo!


Igår kväll flugfiskade Jocke i Nydalasjön. Fångsten blev en mört hehe. Keep trying säger vi för större och godare fångst :)

1 kommentar:

  1. Tack :) sakta men säkert tar lägenheten den form jag vill att den ska ha! Om man hade obegränsat med pengar...jajaaa, ska inte gnälla egentligen :)

    SvaraRadera