21 september 2012

Klick klick

Jag beställer egentligen inte så himla mycket via internet men då det är erbjudanden och kampanjer på sådant jag gillar så kan jag sällan låta bli. Jag ÄLSKAR som bekant allt som har med Kartell att göra. Plast is the shit liksom. Nu har RUM21 15%-kampanj på vissa saker ur Kartells grejor och självklart finns många av mina favoriter med i kampanjen nämligen:

stolen "Masters" (som skulle bli fin som kontorsstol)

stolen "Louis Ghost" (som skulle bli kanonbra i sovrummet)


DESSUTOM finns "Bourgie" lampan i flera häftiga färgkombos numera



Den med rosa skärm skulle hemskt gärna få flytta hem till mig på studs. Synd att man inte kan köpa endast skärmen för jag har ju redan en transparent Bourgie. Men samtidigt förstå så fin denna skulle bli speciellt nu när jag ska ha orange och rosa som accentfärger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar