24 september 2012

Vinteroverall fixad

Jag tycker Didriksons har grymt fina ytterkläder både till vuxna och barn. Vi har alla i familjen jackor därifrån sedan tidigare. Idag hittade jag (på ett reklamblad) en 15%-rabattkod på ytterkläder (EkJYTXk18) på LEKMER.se så jag klickade in där ikväll för att kika på en overall från Didriksons. Just när jag ska till att betala så tänker jag att jag ska tvärkolla lite på Tradera. Där har jag så himla tur att jag hittar en exakt likadan overall som jag är ute efter för 500kr. En helt oanvänd och sprillans ny overall. Så i kväll har jag väntat ut auktionen och när det var en minut kvar så la jag det enda budet som gick hem! Så där sparade vi några hundralappar på att jag fick en snilleblixt :) VÄRT!


"Baffin Kids" overall från Didriksons


Overallen har "Extend Size" som gör det möjligt att förlänga ben- och ärmlängden med en storlek

Sen har vi sådan himla tur att farmor Doris åker till Finland varje år och köper Kuomaskor till sina barnbarn. Riktigt snällt och tacksamt då rejäla skor är så himla dyrt. Nu saknas bara lite vantar och mössor så är vintern räddad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar