27 februari 2012

Veckan som var

Här har det varit tyst ett tag och det beror mest på att det har varit fullt upp. Förra helgen hade vi kalas för Mika för våra kära vänner. Det var jättetrevligt! Vidare var förra veckan mindre rolig med sjukdom för Mika och mycket att göra rent jobbmässigt. Nästan lite för mycket då det blev sena kvällar och jag kände mig galet slutkörd. I helgen har jag däremot varit helt ledig (som jag iofs alltid är) men pga allt slit och sjå under veckan så var det fantastiskt skönt att det äntligen blev helg. Vi har varit ute i det fina vädret hela familjen och jag har även hunnit med en firmafest på lördagen. På lördagen blev det även en shoppingrunda där vi fyndade lite nya ytterkläder till hela familjen. Det behövdes speciellt nu när vi åker till Riksgränsen v. 14. Den resan är för tillfället min "morot" att längta till och det ska bli så trevligt att träffa Jockes familj och Mikas kusin Holger.

Hoppas på fint väder!

Annars så håller min dator på att haverera tror jag. Den går bara starta i felsäkert läge. Ska se om jag kan ordna det på något vis. Nu är det dags för kvällsfika och sängen för lilla damen här! Pappa Jocke som för övrigt har köpt en veteranmoped idag är på innebandy med Daniel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar