4 februari 2012

Kallt kallt

Ojoj imorgon är det en vecka sedan senaste inlägget. Illa? Nja rätt skönt :) Jag fokuserar på annat än att blogga och det känns bra. Men mer än ett inlägg i veckan kan jag ju försöka fixa :)

Annars är det bra med oss. Jocke har blivit frisk, så pass att han jobbade torsdag, fredag. På onsdagskvällen kom min kompis Anna hit för att läsa en distanskurs på universitet. Imorgon åker hon hem. Jag, Anna och Clara har hunnit med en middag med vin på Allstar. Det var trevligt. Jag och Clara gav Anna en försenad julklapp eftersom både jag, Clara och barnen fick fina paket på posten innan jul. 

Jocke har åkt till Ö-vik med en kompis för att se hockey och jag och Mika roar oss själva här hemma innan Anna kommer hit efter sina föreläsningar. Gick en promenad för någon timme med Mika sovandes i vagnen. Bäddade om gumman med bland annat BOOM-filten så hon sussar nog varmt där ute trots kylan. Nä nu blir det lite röj på Mikas rum innan det är dags att väcka henne.

Sussar sött

1 kommentar: