29 januari 2012

I monterartagen

Idag har jag varit väldigt effektiv då jag monterat både byrå och bäddsoffa, helt själv. Eller näe inte riktigt, Mika har ju hjälp till på sitt eget lilla sätt :)

Jocke stackarn har varit helt utslagen. Han har i vågor haft 40 graders feber hela helgen. Ikväll åkte han på jourvården där han blev konstaterad influensa. Så han är sjukskriven en vecka. Så kan det gå! Nu får vi hoppas att jag och Mika klarar oss undan det här. Nu har vi just sett klart Irene Huss medan jag har avnjutit en chai och klappat på myskatten. Snart ska jag krypa ner i en renbäddad säng. Lovely!

2 kommentarer:

  1. Urk, vad trist med influsensa. Hoppas att du och Mika klarar er från sjukdom. Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Men huga! Det känns som halva Sveriges befolkning ligger med antingen magsjuka eller influensa. Marias Kalle ligger också sjuk i influensa, är det någon Rekab baskilusk som hägrar? :)

    SvaraRadera