20 januari 2012

En liten uppdatering..

Huvva då vad bloggandet blivit åsidosatt denna vecka. Med risk att jag låter gnällig och less så har det varit en tuff och jävlig vecka. En nära vän har (återigen) drabbats av en tragedi. Förstår inte varför samma ena ska drabbas av allt elände. Livet är så himla orättvist ibland. Sen har det minst sagt varit fullt upp på jobbet så jag har varit helt slut när jag kommit hem. För att fortsätta så har det halsonda successivt gått över till rethosta och jag har dessutom känt mig rejält slut hela veckan. Ja sammanfattningsvis en rätt bitter vecka som jag hoppas aldrig återvänder.


Men nu är det ju helg! Störthärligt. Imorgon är tanken att mamma och pappa kommer hit. Detta för att passa Mika då jag och Jocke ska på firmafest med mat och underhållning. Men planerna kanske förändras då min hosta inte blir bättre. Och om jag blir hemma så behöver ju inte mamma och pappa komma. Känns tråkigt såklart, både att inte träffa mina föräldrar och att inte kunna gå på fest. Men jag hoppas såklart att det känns bättre imorgon!

2 kommentarer:

  1. Låter som en tuff vecka. Hoppas du får en härlig helg. Kramkram

    SvaraRadera
  2. Usch då, hoppas att ni får en fin helg! Kram!

    SvaraRadera