14 januari 2012

En säng att växa i

Vi har väl i princip bestämt oss för att Mika ska få en säng och det ganska snart. Jag hade helst velat ha en växasäng till hennes rum, mest för att den inte skulle ta sådan stor plats, till en början i alla fall :) Jag har spanat efter några alternativ och det lutar mest åt någon av MAVIS fina växasängar. De är riktigt fina, bara priset som är lite väl tilltaget. Tänker att det eventuellt går önska sig bidrag från våra föräldrar till en MAVIS Edstorp såhär lagom till Mikas födelsedag.

jag gillar den med ribbor mest..

men den släta är också fin förstås

1 kommentar:

  1. Åh vilken jätte fin säng! Kan hålla med om att den med ribbor var lite roligare!

    Min favorit är den från danska sebra! Du vet säkerligen vilken jag menar.. Men 7000 kr, lite saftigt för min plånbok!

    Jag funderar på måla om en gammal säng åt Olivia när det är dags för en större!!!

    SvaraRadera