22 januari 2012

Belysning på plats

Efter en natts hostande så vaknade jag rätt pigg på lördagsmorgonen. Så då bestämde jag mig för att gå på Jockes firmafest. Våra barnvakter, mamma och pappa kom därför ner på eftermiddagen och pappa började då direkt att installera LED-belysningen under bardisken. Efter att han var klar med det så påbörjade han även arbetet med spottarna i köksskåpen som han färdigställde i morse. Resultatet blev så himla bra! Vi är supernöjda!! Tack pappa! Nu återstår belysningen i taket ovanför bardisken och vi har tittat på olika lösningar idag innan mamma och pappa åkte hem. Bland annat på Float från byRydens som även elektrikern tyckte skulle passa bra :)



Firmafesten var supertrevlig. Massor av folk, god mat och roliga aktiviteter. Håkan och Helen var där och då blev det förstås ännu trevligare! Jag tappade rösten på slutet och inatt har jag hostat rätt bra, även nu. Så jag fick nog sota lite för trevligheterna men det vare värt :) Det var ju för övrigt första gången jag och Jocke gjorde något tillsammans, utan barn alltså.

1 kommentar:

  1. Galet snyggt Anna! Vilket snyggt skuggspel det vart på väggen! Belysning är a & o! Förstår att ni är nöjda!

    Inte dumt och ha en pappa elektriker =)

    SvaraRadera