6 januari 2012

En god motståndare..

..i Wordfeud ger INTE upp trots att det går dåligt. Härom dagen la jag ett ord i Wordfeud som inbringade 298 poäng. Trots att det inte är mycket så är det nytt rekord för min del. Den jag spelade mot gratulerade mig MEN kapitulerade rätt omgående efteråt. Tycker det är tråkigt att man ger upp så lätt speciellt då denna person la ett ord på ca 200 poäng i början av matchen. Jag kastade ju inte in handduken bara för det. Jag har faktiskt aldrig gett upp en match bara för att det går dåligt. Det är ju en del av spelet att försöka hinna ikapp igen om man ligger efter tycker jag. Jocke är helt hopplös han "resignar" direkt det går dåligt och vågar dessutom inte möta mig :P 



Det går numera ta screenshots även med HTC :)


1 kommentar:

  1. Vad heter du på wordfeud? Har precis skaffat touch mobil så tänkte ge mig in i djungeln av roliga spel :D

    SvaraRadera