4 januari 2012

EN lägenhet!

Så himla skönt med en kortare vecka. Jag har varit rätt slut sen vi kom hem efter allt resande och haft jobbig huvudvärk två kvällar i rad. Jag skulle egentligen har röjt och rensat i det "gamla" förrådet men det blev istället så att Jocke och Håkan flyttade samtliga flyttlådor med mitt "old shit" till förrådet i carporten här. Så nu får jag väl försöka beta av en låda då och då för att få igen utrymmet där igen.

Idag har vi i alla fall varit på lägenhetsköparens bank, signat papper och lämnat över nycklar och fått överfört vinsten vi gjorde på lägenheten. Så nu har två lägenheter blivit EN! Känns underbart! För att fira lite köpte Jocke sin efterlängtade iPhone 4S och jag shoppade nya kokkärl och stekpannor. Yeeeihoo vad det kommer bli kul att laga mat på vår fina induktionshäll, som jag för övrigt inte riktigt har fått in vanan på än. Det kommer väl :)

Det blev nytt till köket från Tefal och Jamie Olivers fina serie. Jocke valde iPhonen i vitt precis som Ipaden vi har sedan tidigare. Jag tyckte att han snarare skulle ha tagit den i svart men icket :P

1 kommentar:

  1. så skönt med lägenhetsförsäljningen, och rensa de där lådorna med skräp hinner du. det kommer ju en vår och en sommar också. ;)
    kram! (vi borde boka in en middagsdejt och lite surr snart igen!)

    SvaraRadera