17 april 2012

Förkyld Mika

Förra veckan pratade jag och Jocke om hur otroligt det var att Mika hållit sig frisk en längre tid. Men ja det skulle vi ju aldrig ha sagt för lagom till helgen blev ju Mika krasslig och nu har jag varit hemma både igår och även idag. Det verkar vara en helt vanlig förkylning med snor och hosta. Mika har väldigt lite feber och är relativt pigg och glad som vanligt så något större fel på energin är det inte :) Trots det blir det en hel del filmtittning en dag som denna. Efter lite Dora och Rorri är det nu Meckar Micke som gäller.


En färgklick i det annars svartgråvita sovrummet.

Själv så har jag inte gjort tokmycket idag. Jag städade, renbäddade och tvättade lite igår. Dessutom blev det lite oväntat jobb för mig mellan 16.30 till 21.30 igår kväll. Men det gick bara fint. Nä nu ska jag göra ett ryck innan middagslagningen.


3 kommentarer:

  1. Snygg färgklick! ;) Super fint foto på Mika btw!

    Krya på Mika, jag törs knappt säga det men Olivia har faktiskt också vart ovanligt frisk på slutet!

    SvaraRadera
  2. Näää,man ska aldrig säga så. satt ju o skröt i helgen för mina arbetskollegor om att jag då minsann aldrig får magsjuka o sånt...tjiii fick jag!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint foto! Jag ser att ni har en stor malmbyrå i sovrummet, en sån skulle jag ju också vilja ha, ska bara övertala Andreas att vi mååste ha ;) Hade inte sett att det var extrapris på den lilla byrån, så typiskt att man inte bor närmare, riktigt bra pris också! Får se om det blir en beställning ändå, men isåfall om vi beställer lite mer möbler samtidigt så att det känns mer värt det med frakten. Hoppas Mika kryar på sig, Alva var förkyld typ hela förra veckan nu är hon piggare! kram

    SvaraRadera