21 april 2012

Inför loppisen

Denna lördag har ägnats till att prismärka allting inför loppisen imorgon. Gudars så svårt det är att sätta ett vettigt pris. Jag har säkert satt priser i överkant men folk får väl pruta. Sen lär jag väl märka om ingen vill handla av mig :) Det jag säljer är bland annat gardiner, kuddar, kuddfodral, lampor, kaffemuggar (bla höganäs), skålar, vaser, smycken i massor (bland annat baglady, pilgrim) väskor (bla nike, esprit) ja plus en massa annat krimskrams. Nu ska vi åka till Kicki och Daniel på middag. Blir trevligt!


Fem flyttkartonger och två plastbackar blev det

Jag hittade en liten söt väska från Ralph Lauren (följde med någon parfym) som Mika blev så glad över. Så glad att hon somnade med den :)

2 kommentarer:

  1. Vad var det för loppis du skulle på? Gick det bra? Jag undrar om man ska stå på loppis själv när barnen börjar växa ur sina kläder och grejer eller om det inte är värt det?

    SvaraRadera