12 april 2012

Nakenfis

Efter middagen ikväll skulle Mika promt ut och "städa". Så vi klädde på oss och gick ut och sopade som Mika så gärna ville. Hon plaskade även i alla pölar hon såg samt lekte i leran med hink och spade. Yippieeyay! När vi kom in fick det bli ett välbehövligt bad för bruden och efter det vägrade hon en ny blöja så då fick det bli nakenspring och lite potträning. Eller inte lite, för det hann väl bli femtioelva pottsittningar innan det blev dags för kvällsfika. Mika sitter gärna på pottan men än så länge har det endast resulterat i några få droppar en gång. Så nu är det mest show på pottan än att göra annat i pottan hehe. Nåja, vi stressar inte på, det kommer väl så småningom. Vi får fortsätta öva mera ute i sommar, praktiskt om inte annat :)

Pigg och glad nakenfis som showade både på "puffen" och på pottan

5 kommentarer:

  1. Men sötfisen!! :)
    Här är det också potträning på gång. August kissade på pottan förra veckan! Men inget mer sedan dess, säger som dig vi tar det piano och satsar på att köra hårt till sommaren istället. :)

    SvaraRadera
  2. Vi tänkte också börja mer seriöst med potträning till sommaren. Lite lättare när då:)

    SvaraRadera
  3. Vi pottränar lite smått, men till sommaren blir det ett ryck! Så charmig hon är! :)

    SvaraRadera
  4. Söt-Mika! Nilas springer ibland och ska sätta sig på pottan men bara två gångerhar det faktiskt kommit kiss när han suttit där. Man kan nog inte säga att vi pottränar ens men det är ju ingen brådska med det :-)

    SvaraRadera
  5. jag blev av klädd hel naken fis så att nu ärt jag
    helt naken fis= tåpp läss

    jag kåmm hemm från bb för bara en sikund sänn

    efter det klädde dåmm av mej helt naken fis= tåpp läss
    och nu är jag 40 år

    och då vet du hur länge jag har varitt naken fis= tåpp läss
    jag är bara en månad då

    och nu är jag 40 år

    då vet du hur länge jag har varit

    naken fis= tåpp läss
    det är samma sak när jag ligger och såver då är jag åxå
    naken fis= tåpp läss inga bäbis blöjor på mej då heller+ inte duga tutte i munnenn heller fick jag göra heller
    enda jag fic jöra är att
    suga på dirass fitta och rummpa när bais kåmmer ut
    skärten där alt bais kåmmer ut i bais hålet i skärten+ fittan= fitt hålet åxå
    så att jag får bais smak i munnenn + tungan åxå+ fittan åxå
    så fick jag göra på dåmm tvingad att görta på dåmm
    på flickorna+ på pojkarna suga på derass huk på dåmm + runka på dåmm åxå
    så jag får derass spärm+ på pojkarnass åxå spärm i munnenn + fittan + skärten
    i bais hålen där jag spärmen vara på mej+ på mina läppari munnenn åxå+
    sen s måsste jag runka på dåmm åxå efter det måsste jag ha derass kuk i munnenn när jag såver för att derass kuk ska va min tutte såmm jag måsste suga på
    hela livet
    då vet du vad jag menar eller hur

    SvaraRadera