14 april 2012

Jobb imorgon

Nu är det dags för sängen för imorgon ska jag jobba förmiddag. Fick en sjukskrivning just innan jag skulle gå hem i fredags och eftersom jag visste att vi redan hade brist på folk (många bortresta) och att ingen skulle ställa upp frivilligt så tog jag passet själv. Det känns helt okej, det är bara en förmiddag och jag bör vara klar vid 12. Efter jobbet ska jag träffa fina Clara för lite lunch på NK på Strömpilen. Det blir trevligt. Jocke var sen sugen på att åka till Klockarbäcken och kika lite. Vi får se vad som händer för sen på kvällen kommer Maria och Marcus hit. Ännu mera trevligheter :)


Avslutar med en bild på de söta kusinerna! Natti natt!


3 kommentarer:

  1. Hej, jag var på Strömpilen och fikade igår, mums!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej igen, jag hittade till dig via Elin och Alva. Det är alltid roligt att göra lite nya bekantskaper i bloggvärden!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar! Alla bilder ser helt fantastiska ut, vilket väder!

    SvaraRadera