17 april 2012

SnöOväder

Men hallå vad hände med vädret?! Full snöstorm och det ser ut som att det ska fortsätta på det här viset under natten. Huga huga! Imorgon ska jag jobba så Jocke får vara hemma. Det blir nog ingen förskola för Mika denna vecka. Febern har nämligen stigit under eftermiddagen och dessutom är hon rejält rosslig och snorig. Hoppas jag och Jocke klarar oss men det återstår ju såklart att se. Jag ska på loppis i helgen, eller alltså jag ska stå och sälja på loppis. Blir första gången för mig. Har en hel del prylar att hiva iväg. Det blir kul. Jag måste bara få med mig någon som kan hjälpa mig, känner mig lite väl orutinerad för att stå där alldeles själv. Mamma och pappa kanske kommer men det är osäkert än.


Vår uteplats driver igen...igen...

1 kommentar:

  1. Jamen visst blir man less på vädret…hej och hå. Hoppas att Mika snart är frisk, krya på henne! Kram på er!

    SvaraRadera