9 maj 2012

Magsjuka delux

Så blev jag själv drabbad tillslut. Av den värsta magsjuka jag någonsin varit med om. Sent på måndagskvällen började jag må väldigt illa. Jag lyckades somna men vaknade efter tolv på natten av att jag mådde ännu mera pyton. Sen blev det många besök till toaletten, ja ända fram till morgonkvisten. Min mage har varit totalhavererad sen dess och jag fick konstigt nog även hög feber igår. Väldigt konstig kombo. Gårdagen sov jag i princip bort. Idag är det betydligt bättre, nästan feberfri men däremot en jobbig huvudvärk. Nåja nu är det värsta bortgjort så snart är jag nog "fit for fight" igen! Hoppas bara Jocke klarar sig och även mina föräldrar som var hos oss i söndags...

Soffläge (+ en liten skymt av vårt nya vardagsrumsbord)

3 kommentarer:

  1. Men fy! Stackare! Hoppas det går över fort! :) Snyggt bord! kram

    SvaraRadera
  2. Usch då, verkar vara nåt som går, krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Låter som magsjukan jag fick i april,den va inte nådig! Förresten så är du godkänd och skolmogen ;-) Krya på re!

    SvaraRadera