4 maj 2012

Skiiiitdag

Vaknade inatt klockan 04 av konstigt ljud från Mikas rum. Med tanken att det går magsjuka på dagis, sprang jag dit och möttes av det jag befarat. Tack och lov var det inte mycket och när Mika en kvart senare kräktes för andra gången så kom det "ingenting". Sedan dess har hon inte kräkts något mer men har däremot haft feber och sovit en hel del. Nu ikväll är hon däremot pigg och glad. Skönt att se. Jocke fick vara hemma då jag hade fullt upp på jobbet. Släckte arbetslampan klockan 16 (ska egentligen sluta 13.30) och när jag skulle söka igen nyckeln till bilen så hittar jag den inte. Jag har alltså slarvat bort den under dagen. Så otroligt onödigt och slarvigt av mig. Får se om den kommer till rätta tillslut. Det är tur vi har en extranyckel i alla fall.

Ja ingen rolig uppdatering efter 11 dagars uppehåll :P Men jag ska skärpa mig! Får väl uppdatera lite mera sen om vad vi gjort. I helgen blir vi i alla fall hemma. Det ska ju bli fullkomligen SKITVÄDER ser det ut som så vi håller oss hemma och inne. Kanske blir det att montera upp lamellerna i vardagsrummet, ja det återstår att se :)

1 kommentar:

  1. Usch då, krya på sig Mika! Det verkar gå magsjuka bland många nu, flera på jobbet har det. :/
    Hoppas nycklarna dyker upp, här letar vi efter Augusts mjukis-Mamma Mu som är borta. :/

    SvaraRadera