24 juni 2012

Plantering i blomlådor

Idag har jag planterat lite i de nya "Funky" blomlådorna jag beställde för någon vecka sedan. Det blev "Million bells" som är en stor favorit tillsammans med lite silvrig njurvinda. Kan bli bra om blommorna bestämmer sig för att överleva. Blomlådorna ska inte stå på altanen utan hänga på balkongräcket. Bild på det kommer en annan gång.




Ja i bakgrunden kan man se delar av det förskräckliga försök till häck som markgubbarna har planterat. Det ser ut som att de har stampat ner plantorna och vissa har inte ens löv?! Får väl se om det "tar sig" annars får de väl göra om och göra rätt. 

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren hos mig, så att jag hittade hit :-)!! Åh jag vill också ha dessa blomlådor!! Vart har du beställt dem?? Ha en bra dag!

    SvaraRadera