9 juni 2011

Bloggtorka delux

Oj vad jag inte prioriterar bloggandet just nu. Det finns så mycket annat att göra än att sitta inne vid datorn. Typ som att försöka överleva i värmen. Jag vet, jag ska egentligen inte klaga men för min del är det alldeles för varmt. Det kunde väl åtminstone fläkta lite? Inne på kontoret är det fruktansvärt. Jag ska prata med min chef imorgon om en sån där flyttbar luftkonditionering. Det hade gjort susen!

Hemma är det tyvärr inte svalare heller då fönstren i lägenheten är i sydvästläge och solen ligger därmed på nästan hela dagen. Vi fick dessutom balkongen inglasad för någon dag sedan och där går det nog basta om man har (o)tur. Just nu känns inglasningen rätt lönlös eftersom vi öppnar upp den hela tiden. En sval eller regnig dag känns den nog mer användbar. Nästa vecka ska de sätta plåtarna mot golvet och väggarna så inglasningen blir "tät". När allt är klart kan vi lägga ut trätrallen vi köpt samt köpa lite grönt och sånt!

Jag ska självklart uppdatera lite om Stockholmsresan som var otroligt kul! Det var helt klart välbehövligt att komma ifrån lite. Men sen var det förstås underbart att komma hem till sin älskade familj igen! Vilken lycka!


Roligare att vara ute än inne när vädret tillåter

2 kommentarer:

  1. Visst är det lätt att man skiter i alla måsten och datorgrejer när det är varmt ute. :) Vi har typ 1000 grader inomhus så lite jobbigt är det, men ändå härligt att sommaren äntligen är här! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Anna, det är lite för varmt, har cyklat nu på förmiddan(via jobbet) och jag är sjöblöt och håret har krullat upp sig...behöv jag säga att jag nästan svimmade av när jag duschade farbrorn på haga?! Hahaha :-D

    SvaraRadera