4 juni 2011

Jag har det bara bra här nere! Jag och Anna sitter nu på bussen på väg in till stan. Gårdagen bestod i en hel del shopping och det lär väl bli något liknande idag :) umgås ju med shoppinggurun nummer ett :P

Efter stan ska jag möta upp Elin och gänget hos några bekanta som bor vid slussen. Därifrån blir der nära att gå till festen som är i gamla stan.

Här är förresten en bild på mitt hår. Ostylat dock. Det blev lite väl kort men det gör inget. Nu är det fräscht i alla fall och det är huvudsaken!

Nu ska vi snart hoppa av bussen! Följ min Twitter för mer kontinuerliga uppdateringar! Kram
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. ooooufh...hoochi mama ;-). Du är så fin och ditt jävla hår vill jag bara raka av och sätta på mitt eget huvud :-P Näää,måste jobba vidare,ha så kul i huvudstaden.!

    SvaraRadera
  2. Så himla fint håret blev! Riktigt snyggt!

    SvaraRadera