20 juni 2011

Inglasning klar

Idag blev inglasningen till balkongen äntligen färdig! Så ikväll har jag putsat fönster som en galning. Nu ska jag bära upp träplattorna så vi kan lägga golvet imorgon. Sen börjar projektet med att inreda det extra rum som vi faktiskt fått i och med inglasningen. Vi skulle vilja ha någon typ av lougemöbel i såndär vädertålig rotting som är så populär just nu. Antingen en soffa eller möbelgrupp av något slag. I mån om plats förstås. Sen får vi tänka på att vi ska flytta till annat boende och att denna möbel även passar där. Men det blir nog inga större problem då vi kommer ha både balkong och uteplats i nästa lägenhet. Nä, åter till fixandet!
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Vart jätte fint, vilka härliga kvällar ni kommer ha och trevliga dagar i höst :) Guld värt med inglasning, skulle jag också vilja ha men det kostar ju nåra slantar...... men i framtiden kanske :)

    Himmel, vad hus som ploppat upp sen jag var hos dig sist. Helt sjukt!

    SvaraRadera
  2. Så himla fint, jag tror att ni kommer att vara jättenöjda med resultatet! Kram!

    SvaraRadera
  3. NAJS.! Varför blir aldrig min uteplats inglasad och klar!? De sista sidopartierna står ju bara här brevid. Jag med vill inreda inglasad balkong :-). Tack för de uppmuntrande orden angående omtentan btw :-) KRAM

    SvaraRadera