20 juli 2011

Nedräkning..

Imorgon torsdag är förhoppningsvis min sista arbetsdag. Om inte det blir något strul så kommer jag äntligen att få en välförtjänt semester redan då (istället för fredag). Så himla härligt! Jag tror faktiskt inte jag förstår att fyra veckors ledighet väntar. Hur som helst är planerna för familjen Björk/Haapalainen inte helt spikade. Vi har bara två veckor tillsammans så tiden är rätt knapp. De sista dagarna har vi funderat på att bila ner till Stockholm och stanna några dagar. Men vi har ju en katt som vi måste lämna bort då. Inte helt lätt såhär i semestertider. Så i värsta fall får Jocke åka ner själv, se fotboll och umgås några dagar med sin "pilotkusin" (som vanligen inte är så anträffbar pga jobbet) medan jag och Mika stannar hemma. Om nu kattproblemet skulle lösa sig så måste vi fundera på vart vi ska bo. Men det är nog det minsta problemet. Med hotell och fina vänner brukar man komma långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar