20 juli 2011

Partyhelg delux

Ja föregående helg blev sannerligen en partyhelg. Mina fina vänner Mia och Sue från Skellefteå var som sagt här och vi hade det riktigt trevligt. De kom hit vid sjutiden på fredagen och då blev det vin och prat för hela slanten. Vi drog senare även ut på Rex där vi dansade tills vi inte orkade mer. Det var en tjej som var DJ och hon spelade allt vi bad om. Så ska det vara :) På lördagen sov vi ut rejält och tog sen bussen in på stan för lite shopping. Jag åkte hem och vilade någon timme innan Mia och Sue och när de kom så käkade vi lite mat och drack gott. Vidare drog vi på stan och till Allstar där vi dansade tills fötterna inte bar oss längre. Usch för högklackat. Fick hemska blåsor och skavsår. Nåja det var värt det men nästa gång ska jag tänka till innan jag ska dansa med högklackat, två dagar i rad dessutom. Slänger ut några kort på glada partybrudar.





Mina fina tjejisar, tack för att ni kom hit ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar