22 juli 2011

SEMESTER!!!


Jag tog sovmorgon imorse men klockan nio var jag på jobbet och halv två kände jag mig klar för att gå. Nu är det äntligen SEMESTER!!! Jag och Mika har just varit och handlat lite förnödenheter för inatt åker vi mot Stockholm. Vi fick alltså kattvakt och det är vår föredetta granne Tuija sen tiden på Storgatan. Vi bodde så bra då att Nova kunde springa mellan oss och henne då vi lämnade dörrarna öppna. Så det blir toppen eftersom hon är van både Tuija och huset. Känns bra!

Vi åker väl vid tretiden inatt och jag är first driver så det blir en relativt tidigt och lugn kväll. Vi är väl i Solna imorgon på förmiddagen. Då checkar jag och Mika in hos Johanna och Göran och Jocke hos sin pilotkusin. På måndag åker hela familjen till Älta och till Anna och Anders! Kommer blir toppenkul detta! Vi stanna max tills på onsdag och jag antar att det blir en sväng på IKEA och Birsta på hemvägen :)

Nu ska vi stöka på lite här hemma och sen åka och lämna katten. Vi tar pizza från favvostället när vi åker hem! Najs!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Jag har bara en ynka arbetsdag kvar på söndag sen är det min tur att skutta ut från jobbet med ett stort leende. Ha en trevlig semester!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till semestern! Hoppas att ni får det helt underbart! KRAM

    SvaraRadera