7 juli 2011

Vill ha semester..NU

Attans att man fortfarande jobbar när det är superväder ute. Jag har jättesen semester och jobbar ytterligare två veckor innan fyra veckors ledighet faller in. Jocke, den lyckosten får semester imorgon. Jag får vackert bita ihop och längta istället tills det är min tur att få vara ledig.

Etersom Mika gjorde sin sista dag på förskolan förra veckan och vi fortfarande jobbar så har Mika denna vecka fått umgås med farmor Doris på dagarna. De verkar ha haft det jättetrevligt och mysigt ihop. På kvällarna har vi försökt hitta på saker tillsammans och en kväll åkte vi till vårt kommande boende på Tomtebo. Därifrån gick vi till Kyrkstugan och vidare till badstranden i Kärleksviken. Jag har (hör och häpna) aldrig vandrat vid Nydalasjön. En väldigt trevlig känsla infann sig när vi gick omkring där. Jag tror vi kommer trivas jättebra med en sådan mysig sjönära omgivning.



1 kommentar:

  1. Nydalasjön och omgivningen där är verkligen hur härlig som helst...saknar den litegranna ibland :-)

    SvaraRadera