25 mars 2012

Dagens "fynd"

I morse åkte jag och Clara på Barnens Hus strax innan öppningen kl. 10. Efter en stunds köande släpptes vi in och fick lägga vantarna på en STOKKE stol till riktigt bra pris, 1000kr istället för 1800 kr. Mika fick bland annat pengar när hon fyllde år och vi bestämde rätt snabbt att de pengarna skulle gå till en ny matstol. Nu när stolen blev betydligt billigare så man säga att hon fick en matstol + de nya ytterkläderna vi köpte förra helgen, för födelsedagspengarna. Tack tack för det. Det bästa av allt är att Mika älskar sin nya stol. Nu på slutet har hon nämligen tvärvägrat att sitta i stolen från IKEA.


Idag slog jag dessutom till på en pappelina matta. Jag har länge funderat på en svart vera matta till hallen och nu när designonline har 20% kunde jag inte hejda mig. Så nu är en 3m Vera beställd! Jag hoppas den ska bli superbra.




2 kommentarer:

  1. Oj vilket fynd! Ni kommer inte att ångra er, de är super!
    Snygg matta, blir perfa hemma hos er! :)Längtar till vi ses! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vi har fått låna en stol i trä av Tessi. Men är sugen på att köpa en svart eller vit stokke! Dom där mattorna är ju superfina! Har trånat efter en sån länge!:)

    SvaraRadera