25 mars 2012

Organisera mera

Denna helg har vi organiserat i förrådet i carporten. Jocke har spikat "loft" på 2m höjd på båda sidor medan jag har botaniserat bland mina flyttlådor. Ja det är tyvärr mina allihopa. Tror jag rensade bort 4-6 stycken i alla fall så jag känner mig nöjd. Dessutom samlade jag ihop 5 lådor som numera klassas som loppismaterial samt en flyttlåda med innehåll som jag nog kan sälja på blocket eller så. Hur som helst så var loftet en briljant idé, det blev så himla bra! Får ta en efterbild någon annan gång. Under tiden vi har byggt och fixat så har Mika lekt med hink och spade eller hjälp till efter bästa förmåga. Igår var vi ute minst 2,5h på raken så jag tycker hon gjorde det bra att inte bli less.
Ja det här är långt ifrån hälften av grejorna. 18 flyttkartonger stod fortfarande kvar på den vänstra sidan i förrådet.


Snö och plask var underhållande tyckte Mika som fick ha nappen ute för att hålla modet uppe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar