18 mars 2012

Fyndade vårkläder

I veckan har jag insett att det börjar vara god tid att skaffa lite mer våranpassade ytterkläder till Mika. Jag har under helgen kikat på nätet på en massa fint från bla Didrikssons vårkollektion. Så idag åkte vi iväg en sväng för att kolla utbudet. TeamSportia hade ingenting av det jag tittat på över nätet så vi åkte vidare till InterSport. Fyndsugen som jag alltid är så gick jag förbi reaställen på barnavdelningen och hittade där ett funktionsset från Didriksson. Inte supersnyggt i färgen men för halva priset så fick det faktiskt duga. Köpte en färgglad mössa som passar outfiten.  


Jag fyndade även en windstopperfleece från McKinley. Jättefin rosa och gul. Sen hittade jag en vårjacka från 8848 på halva priset som också fick följa med hem + ett par svarta funktionsbrallor från McKinley på ordinariepris. Vi får se om vi ska behålla dessa två plagg. Egentligen behövs de väl inte men  samtidigt är det inte alltid man kan fynda så här. Dessutom var jackan i storlek 100 och Mika kommer kunna ha den länge om vi bestämmer oss för att behålla den. 

3 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Alltid lika trevligt att handla på REA!

    Själv köpte jag en skaljacka från Polarn till Olivia och ett par överdragsbyxor från Kappahls Kaxs

    SvaraRadera
  2. Men så fina grejjor du hittat!

    SvaraRadera
  3. Jättefina fynd! Man får känslan av att det är bra plagg eftersom de kommer från en sportaffär, jag hade inte ens tänkt på att det fanns barnkläder där utan tänkte bara på polarn och hm/lindex/kappahl när jag skulle köpa till Alva haha, men man lär sig ju till nästa säsong då :) Regnsställ tycker jag att lindex är bäst av de vi provat, de har så rymliga byxor att de lät går över overallen! Kram

    SvaraRadera