12 mars 2012

Lite nytt och fräscht

Blev häromdagen inspirerad av att göra en ny header så ikväll har jag knåpat lite. Den här får duga tillsvidare, är så less den föregående. Annars så har det varit en riktigt härlig dag på jobbet för ovanlighetens skull. Nä det var lite hårt sagt, jag trivs på mitt jobb men det har varit galet mycket att göra på sistone. Men idag kom jag ikapp lite grann! Skönt! Efter jobbet när jag hämtat Mika och Jocke föreslog jag ett middagsbesök på FRASSES och så blev det. Inga sura miner över det beslutet direkt :P



Det blev barnbox med parisare och lingondricka för lilla damen

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du blir inspirerad :) De flesta recepten finns då jag loggar in på mina sidor på world of shapes hemsida. Om du vill kan jag kopiera dem och skicka till dig? Stefan som gör recepten har även startat en blogg för ett tag sen där han lägger upp recept och tips på vad man kan laga. Hans blogg är: http://stefansmat.blogg.se/

    Konceptet är att maten ska vara utan socker/sötningsmedel och ha lägre kolhydrater och mer protein, eftersom det är tänkt att man ska träna varje dag. De flesta recepten är gjorda för tjejer. Är du kille får du äta mer.

    Och så finns det tips och mat och träning på deras sida på Facebook också. Fitnessfighten är det man ska gilla :)

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt du har gjort här inne!

    Middag på Frasses är inte helt fel, så sjukt gott! Vi åt lunch där här om dagen…men nu är det slut på skräpmat för min del de närmaste veckorna, ska köra hårt med mat och träning i 40 dagar. Haka på du också vetja! :) Kram!

    SvaraRadera