4 mars 2012

En friskare Mika

Äntligen har Mika kryat på sig och det rejält. Efter 6 dygn med hög feber vaknade hon med 37,5 och har idag legat på 37,3 som lägst. Mika har varit på strålande humör och ätit bra. Ja det har varit kul och dessutom skönt att se henne som sitt vanliga busiga jag. Då Mika fortfarande är grymt rosslig så får hon stanna hemma tills det blir bättre och hon dessutom är helt feberfri. Pappan i familjen är däremot inte alls kry. Han har legat till sängs hela dagen med 40 graders feber. Det är väl bara en tidsfråga innan jag själv blir drabbad men än så länge känner jag mig kry! Jag har ikväll sanerat lite här och lite där, bytt till rena handdukar och sängkläder och ska nu sova i en förhoppningsvis bacillfri säng :) Natti!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att Mika är på bättringsvägen! Själv är jag hemma med en febrig Olivia (Hon är inne på sin 3:e dag nu bådar inte gott)... :/

    SvaraRadera
  2. Skönt att Mika mår bättre! Hoppas att du klarar dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Men så skönt! :) Får hoppas att Jocke kryar på sig fort och att du slipper bli sjuk! KRAm på er!

    SvaraRadera