10 mars 2012

Födelsedag 9:e mars 2012

Igår var min 28:e födelsedag. Jag blev firad på morgonen av Jocke med ett litet paket som visade sig innehålla örhängena från Rock by Sweden som jag tidigare bloggat om. Urfina! Sen blev jag lovad ett underställ också innan vi åker till gränsen. Mamma och pappa var ju här förra helgen och av de fick jag en Kartell "Take" samt en bricka och spisvante i Unikkomönstret från Marimekko. Dessutom i samma färgsättning som fondtapeten vi har i köket. Perfekt! På jobbet blev jag lite oväntat uppvaktad med tulpaner av min chef och samordnarkollega, något som verkligen värme och uppskattades efter en riktig skitvecka. I helgen är min vän Anna här och vi umgicks hos Clara igår kväll och då fick jag ett till paket. I det låg ännu ett par örhängen i "tasselmodell" från Rock by Sweden! Gudars så fina. Nu ska jag glänsa på partyn här framöver :P Tusen tack till mina nära och kära som grattade och firade mig igår! ♥

Spana förresten in mitt nya fina avlastningsbord "Ghost Buster" från Kartell. Love it!

2 kommentarer: