21 oktober 2011

Det tar sig

Trots att det är delade känslor kring flytt och försäljning så blir jag förstås glad och inspirerad av att se hur den nya lägenheten artar sig. Jag åkte dit igår för att prata olika lösningar för blandarproblemet de stött på. Jag fick då se alternativet att ha blandaren i det högra hörnet av diskhon och blev så övertygad att jag tackade ja till förslaget. Hör och häpna, jag som var så förbenat arg att de ens kunde föreslå det, godtog lösningen och det känns bra faktiskt. Fördelarna vann över nackdelarna. Avrinningen i diskhon är på högra sidan och då känns det rätt passande att ha blandaren på den sidan också. Vidare känns det inte lika viktigt att ha blandaren centrerad då inte diskhon är placerad mot en vägg. Nu är ju diskhon placerad "mot" rummet istället, alltså mer öppet eftersom det är ett U-kök. Till sist ville jag så gärna ha den raka stilrena design som Garda 3:an har. Vi har ju valt samma serie till tvättställ och dusch. Så nu är det bara att hoppas på att det här blir lika bra som jag tror det blir :)

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Är det glasmosaik typ? Sånt älskar jag, så jävla snyggt.!

    SvaraRadera