1 oktober 2011

Mys- och bompatajm

Som vanligt så vaknade Mika klockan sju även denna helgdag trots att vi försökte hålla henne vaken lite extra igår kväll. Allt för att få sova lite längre på morgonen. Men den gubben gick inte :) Jag och Jocke har bestämt oss för att turas om att stiga upp. Jag är väldigt morgonpigg så för mig spelar det egentligen ingen roll om det är jag som stiger upp. Sen är det så himla mysigt att få den där slappa mysstunden tillsammans på morgonen. En perfekt start på dagen! Samtidigt är det ju skönt att få sova ut åtminstonde en dag i veckan. Så imorgon är det min tur att göra det. Skönt ;)

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Olivia vaknade också klockan sju (som vanligt) och Markus ligger kvar och sussar en stund till! Han kliver ju alltid upp först när han jobbar, men på måndag blir det andra bullar, haha!

    Jag vaknar alltid av mig själv strax efter sju numera när jag är van att stiga upp den tiden! Även om Olivia vaknat eller inte. Men det är så mysigt med det här lugnet på mornarna :)

    SvaraRadera