19 oktober 2011

Träning mm

Veckans första träningstillfälle blev ikväll då jag tog mig iväg på Pump. Ett riktigt bra pass där jag körde riktigt hårt. Efter det körde jag en stund på crosstrainern innan jag åkte hem. Imorgon blir det ingen träning men däremot ett föreläsningspass på Iksu som gick att boka. Det ska handla om träning och motivation. Perfekt föreläsning för mig med andra ord som lätt tappar motivationen. På fredag kanske jag är duktig och tränar annars får det bli i helgen.

Pratade förresten med mäklaren idag. Kan säga att jag var rätt kort och saklig mot honom i telefon. Han skämdes och bad om ursäkt och det var då mer än rätt. Hur som helst kunde han inte lämna några raka besked då killen som tittat på lägenheten skulle höra av sig senast fredag. Mäklaren berättade att killen tyckte att lägenheten i sig var jättefin och perfekt men att den låg en aning långt ifrån hans jobb i stan som han cyklar till. Känns ju ändå som att han bör ha räknat ut det tidigare innan han ens tog beslutet att titta på lägenheten. Jaja, vi får hoppas att han inte hittar något bättre alternativ helt enkelt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Vafan dui har ju så långt hår typ.! Asfint hår :) Jag trivs iaf i mitt, min frissa är den bästa :P

    SvaraRadera