22 oktober 2011

Träning och bröllopsfest

Idag var det egentligen tänkt att mamma och pappa skulle komma hit och sköta Mika eftersom jag och Jocke är bjudna till Lina och Sebbes bröllopsfest ikväll. Men då Jocke vaknade tokförkyld imorse så ringde vi och lämnade återbud till barnvakten.Jag får gå själv på festen och det ska väl gå bra. Känns kul att få äta, dricka gott och träffa människor.

Lyckades ta mig iväg och köra bodypump vid elvatiden idag. Det var hur skönt som helst. Tokmycket folk och jättebra instruktör! Så ska det vara. Imorgon har min "favvoinstruktör" ett pump-pass men frågan är om jag pallar ett tredje BP-pass denna vecka. Vi får se! Jag var ju förresten på den där föreläsningen i onsdags om motivation och fokus. Den var jättebra men timmen gick tyvärr så snabbt. Väldigt intressant ämne som går diskutera mycket.

Nu ska jag kila ner på strömpilen en sväng! 



Mika diggar till Ulrik Munter på SVTB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar