28 oktober 2011

Lite blandat

I veckan har jag hunnit vara på bodypump vid två tillfällen. Det har blivit en hel del pump på senaste tiden men jag trivs med den träningsformen och känner att den ger resultat för mig. Jag skulle dock behöva mer konditionsträning så nu måste jag försöka "sätta in" lite indoor walking eller spinning minst en gång i veckan i alla fall. 

Vi har fått veta att han som tittade på lägenheten inte längre är intresserad så nu till en början är en öppen visning planerad på onsdag. Jag och Jocke var på banken i tisdags och fick lite klarhet i hur det blir om vi inte får sålt innan vi ska flytta till nästa lägenhet. Som väntat blir det extra kostnader för oss men det är inget som vi inte klarar av. Om vi dessutom hyr ut lägenheten i andra hand så kan dubbel hyra undvikas och det vore ju skönt förstås. Jag har förut känt mig väldigt stressad över det här med försäljningen. Förra veckan hade jag nog någon form av inre ångest men i veckan har jag varit lugn. Även när jag fick beskedet om att killen inte var intresserad längre. Någonstans så vet jag att det ordnar sig. Det gör alltid det..faktiskt!

Det har även varit rätt lugnt på jobbet i veckan om jag jämför med föregående och det bidrar nog till en inre lugn :) Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina fina kollegor som är så fantastiskt duktiga på att ställa upp. Jag stortrivs verkligen på mitt jobb just nu. Jag och min samordnarkollega har ett mycket bra samarbete och vi sitter mitt emot varandra. Trots att det är supertrevligt så är det inte optimalt alla gånger om t ex båda pratar i telefon samtidigt. Men det ska vi nog kunna lösa genom enkla medel här framöver. Vi ska nog också inreda lite fint i "hålan" som jag kallar den :)

Här är min arbetsplats

Vi har visserligen glasrutor ut mot korridor och intilliggande kontor men tyvärr inget "riktigt" fönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar