21 oktober 2011

Negativ påverkan

Jag är inte på topp just nu. Känner att jag påverkas alldeles för mycket av lägenhetsförsäljning och kommande flytt. Stressen och oron som kretsar kring detta suger must och energi ur mig. Att jag lämnade jobbet vid 19-tiden ikväll, 12 timmar efter jag började jobba imorse, gör väl inte saken bättre direkt. Efter en sådan skitdag är det himla tacksamt att få komma hem till sin familj, till en städad och fin lägenhet och till en hyperglad Mika!

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Kram på dig!

    Hoppas att det löser sig till det bästa tillslut. Jobbat till kl 19? Vad nu?

    SvaraRadera
  2. Urk för att du inte känner dig på topp. Förstår att det påverkar att lägenheten oroar. Håller tummarna hårt för att den snubben som kollade på den vill köpa! Kram och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera