7 oktober 2011

Svacka

Jag har haft en svacka i veckan på allt sätt och vis. Jag har inte tränat som jag har velat och varit helt slut och somnat tidigt på kvällarna. Det känns som att jag inte har hunnit någonting vare sig hemma eller på jobbet. Veckan har gått så himla snabbt och tiden har inte riktigt räckt till helt enkelt. Jag har inte varit motiverad att göra någonting. Jocke har skött det mesta hemma medan jag tittat på. Det känns lite så. Igår ryckte jag i alla fall upp mig och åkte och tränade på kvällen. Det var det bästa jag kunde göra. Kände direkt att jag fick tillbaka lite energi.

Nu är det i alla fall äntligen helg! Jag och Mika myser på hemma ikväll medan Jocke är på Winnerbäck med Daniel. Imorgon ska jag och Kicki på inspirationsdag på IKSU och träna några utvalda pass och även käka lunch tillsammans. Imorgonkväll har vi nog inga planer. På söndag ska jag hjälpa Clara med familj att flytta. Eller jag ska nog snarare hjälpa till att städa ur den gamla lägenheten. Det blir bra!



Lite Bolibompa innan sängdags för stumpan



1 kommentar: