4 december 2011

Andra advent

Usch vilket tråkväder till att vara andra advent. Jag hoppas verkligen snön kommer innan jul. Det blir ju ingen som helst känsla annars. Idag måste jag fota Mika till årets julkort. De kort jag tog förra helgen blev till luciabilagan. Så nu blir det att fixa julkorten i sista minuten som vanligt. Passade på att göra om headern i bloggen igår när jag lix satt och trixade lite i Photoshop.

Jag har varit riktigt lat i helgen och inte gjort något av det jag planerade att göra. Alltså inte ens påbörjat rensning i förrådet. Gaah! Imorgon kommer Maria och Markus hit på middag och Maria ska då hjälpa mig där nere. Jag har uppenbarligen svårt att komma till skott så jag tror faktiskt att jag behöver hjälp.


Nu på morgonen har jag i alla fall klickat hem de sista julklapparna. Nu är det i princip färdighandlat! Måste bara köpa något till brorsan så är allt klart. Nu ska jag ta och samla kraft och baka lite lussebullar såhär på andra advent.



2 kommentarer:

  1. VIlken fin och julig header! Borde ta och fixa PS jag också... Skickade ett mail till dig om fonten förresten.

    Vi använder samma bild till luciabilagan och julkorten, nerverna pallade inte ett till försök ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Super snygg header! Fan att du är så duktig i PS jag är avis, jag vill också kunna =)

    SvaraRadera