22 december 2011

Julkort 2011

I år när julkorten skulle mekas ihop så kände jag mig plötsligt väldigt ringrostig i photoshoppandet. Men med tanke på tidsbristen så blev jag ändå nöjd med resultatet. Det roligaste var helt klart att fota Mika och Nova tillsammans. Jag måste ändå säga att Nova var duktig. Hon slappnade av riktigt bra under den dryga minut jag fick chansen att fota dem tillsammans. Om inte annat säger väl bilden mycket :) I år skickades 30 st julkort ut till nära och kära. Övriga får helt enkelt ta del av hälsningen på detta viset :) GOD JUL på er!



1 kommentar:

  1. Tusen tack för det fina julkortet! Kul att se Mika och Nova tillsammans! :) Vi skrattade gott när vi granskade Novas skräckslagna kattansikte tillsammans Mikas nöjda min och grepp runt henne, haha, helt underbart! Hoppas att ni får ett mysigt julfirande! Kram!

    SvaraRadera