7 december 2011

Otroligt lättnad

Tack för era fina kommentarer i föregående inlägg! Att lägenheten nu är såld är en lättnad som inte går beskriva. Det känns helt enkelt toppen! Sen vi skrev papperen igår har vi liksom varit helt handlingsförlamade. Vi bör ju packa grejor i sinne men det gör vi inte. Vi har mest varit glada och pustat ut istället :) Tänkte börja med packningen imorgon. Sen på fredag börjar Jocke flytta lite smått (sånt som ryms i bilen) medan jag städar den nya lägenheten. Litar inte på byggstäd för fem öre. Sen på lördag kommer min mamma, pappa, brorsan och Camilla och hjälper oss. Så himla perfekt, det är alltid tacksamt med hjälp speciellt nu när vi har Mika.


Som en tidig julklapp till mig själv så klickade jag förra veckan hem ett jättefint svart "lighthouse" från Normann Copenhagen. Tycker huset är så stilrent med de stora glaspartierna utan krimskrams. Tyvärr var ett av sidoglasen trasigt men ett nytt är redan på väg. Det kallar jag service!




Finns på danskdesign.nu

2 kommentarer:

  1. Tycker också den där är assnygg! Angående byggstäd så suger dom verkligen!!!! Har flyttat in i tre nybyggda lägenheter och skurat alla på mitt sätt med mina grejjer. Folk kan inte städa!

    SvaraRadera
  2. Grattis på ANNA-dagen! Lycka till med flyttningen nu, så ses vi imorgon på Droskan :)

    Kram

    SvaraRadera