16 december 2011

Äntligen helg!

Drygt en vecka kvar till julafton. Det kan man inte tro när man tittar ut. Hoppas det hinner komma lite snö. Vi åker till Jukkasjärvi på annandagen så då lär vi få se snö i alla fall. Annars är det himla skönt med helg. Det har varit full fart på jobbet och nästa vecka lär väl inte bli mindre fartig. Jag ska försöka sluta halvdag kommande fredag så vi tar oss upp till mamma och pappa i lagom tid. Vi ska ju hinna med uppesittarkväll och julemys.

I helgen kommer vi att ha en hel del att göra framför allt i den "gamla" lägenheten. Vi ska försöka rensa ur lägenheten på det som är kvar och sen ska jag väl försöka ta mig an förrådet. Jag har ingen direkt längtan till att göra det men jag måste. Ikväll myser vi framför tvn och just nu ser vi "På spåret". Tror inte det blir så sent ikväll, då vi är riktigt trötta.



 MYS x3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar