31 december 2011

Blogga eller inte..

En vecka sedan det senaste inlägget och jag måste säga att det har varit så skönt att fokusera på annat än att sitta vid datorn, läsa bloggar och blogga. Jag sitter alldeles för mycket framför datorn och ett av mina löften inför det nya året kommer att vara just att spendera mer tid med Mika och familjen än att sitta här. Jag kommer att ha kvar bloggen men hurvida uppdaterad den kommer att vara återstår att se.

Hur som helst så har vi kommit hem till Umeå idag. Vi är bortbjudna till Clara, Peter och Tobias ikväll och det känns otroligt skönt att slippa vara här hemma med allt fix om jag ska vara ärlig. Nu ska jag bara färdigställa efterrätt och sallad och sen gå och fixa till mig lite innan vi promenerar till Clara med familj! Ha en fin kväll allesammans!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är kul att läsa om vad ni pysslar med :) Men jag förstår dig. Jag prioriterar inte heller datorn.. Finns så mycket annat som är roligare! Hoppas ni hade ett trevlig nyår! kram

    SvaraRadera