22 december 2011

Sista rycket

Efter jobbet idag åkte vi förbi lägenheten en sväng. Sen ner på Strömpilen för att hämta ut ett paket handla lite förnödenheter. Det blev snabb middag på Big Boy (betyg: godkänt absolut inte mer). Väl hemma så kom Daniel på besök en sväng. Vi drack lite glögg och Daniel hade även med sig en inflyttningspresent från han och Kicki. Ett mousserade bubbel (som blir perfekt på nyårs) och en signerad Börje Salming receptbok. Passade ju perfekt med tanke på att Börje och Jocke är från samma del av landet. Finfina naturbilder som Jocke kunde känna igen sig i. Förstås även jättesmarriga recept som absolut ska provas! Tusan tack!



Ikväll har jag slagit in resterade julklappar. Och det blev en hel del paket att packa ihop när allt var klart. Hälften är väl till Mika skulle jag tro. Blev lite i överkant helt klart men det blir väl lätt så. Får skärpa till mig till nästa år helt enkelt.




Nu ska jag gå i säng och ladda batterierna för en halvdags jobb imorgon. Jag har mycket att fixa inför min ledighet så det lär bli en intensiv förmiddag! Sen blir det hem och packa ihop allt och åka norrut så snabbt vi är färdiga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar