28 april 2011

Datasupport

Jag skulle ha satsat på data istället. Jag är en naturbegåvning i det *skryt* :) Nämen jag måste ändå säga att jag fixar faktiskt det mesta när det gäller dataproblem. Jag har hjälp många vänner med deras datorer och det har varit väldigt uppskattat. Men nu var det min bärbara dator som strulat ett tag. Den har haft ett USB fel då den inte känner av inkopplade enheter. Vid avstängning eller bara vid viloläge har en "blue screen" framkommit med ett felmeddelande innan datorn mödosamt startat om. Men idag tog jag tag i problemet och löste det. Tog mig nån timme eller två innan jag listade ut hur jag skulle göra men problemet är löst och det är huvudsaken. Jag rekommenderar alla att googla olika problem som uppstår. Man kan få enorm hjälp som faktiskt leder till en lösning. Annars kan ni ju alltid fråga mig :P


1 kommentar: